Garantie Produse

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre www.produsegsm.ro beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Garantia de conformitate a produselor comercializate prin intermediul acestui site, se acorda conform legislatiei in vigoare articolul 5-14 legea 449/2003, republicata 2008 si modificata deja prin OUG 174/2008. Declaram ca produsul livrat corespunde documentatiilor de executie ale fabricantului si este in conformitate cu reglementarile legale in vigoare in Romania si in Comunitatea Europeana.

Termenul de Garantie al produselor este precizat pe pagina produsului cu precizarea „Garantie:”. Daca acest termen nu este precizat atunci produsul va avea garantia de 24 luni. Termenul de garantie este specificat  si in certificatul de garantie primit la livrarea produsului.

Nu fac obiectul Garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Pentru a beneficia de Garantie in cazul produselor din categoria “Folii de protectie” si  “Acumulatori” mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.

 

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul S.C. REBNIK TOTAL GRUP S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre S.C. REBNIK TOTAL GRUP S.R.L., prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea S.C. REBNIK TOTAL GRUP S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:

  • 1. La constatarea eventualelor probleme, va rugam sa ne contactati pe e-mail sau telefonic pentru detalierea acestora.
  • 2. Firma noastra va trimite un agent de la curier pentru ridicarea produslui. Costul transportului pentru retururi, de la dvs. catre S.C. REBNIK TOAL GRUP S.R.L.,va fi suportat de catre firma noastra  in cazul in care produsele sunt defecte.
  • 3. In cazul constatarii unei defectiuni produsele pot fi inlocuite sau se va returna contravaloarea acestora, taxele de transport fiind suportate de catre SC REBNIK TOTAL GRUP SRL.

MENTIUNI IMPORTANTE

1)In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

2)Pentru a beneficia de garantie, este necesar ca produsul sa fie insotit de factura de achizitie(factura fiscala) si certificatul de garantie. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Coletele trimise de catre dvs, printr-un alt curier, avand plata transportului la destinatie, sau coletele trimise cu ramburs, vor fi refuzate!