Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC REBNIK TOTAL GRUP SRL, prin intermediul magazinului online www.produsegsm.ro  catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator„: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.

Vanzator„: societate comerciala REBNIK TOTAL GRUP SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, str. Estacadei nr. 15, Bl. P41, Ap. 38, SECTOR 6 numar registru comertului J40/16078/2016, CUI 36815668 care isi desfasoara activitatea doar in mediul online (internet).

Bunuri si Servicii„: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda„: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract„: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi

Drepturi de proprietate Intelectuala” (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii„: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

„Factura Profoma”: un document trimis online (pentru produse cu indicator de stoc: In Stoc, Nu este in stoc, Stoc limitat) pentru verificarea tuturor detaliilor introduse in comanda. Factura proforma nu tine locul confirmarii comenzii de catre Vanzator.

„Cont”: – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

„Site”: – domeniul www.produsegsm.ro si subdomeniile acestuia.

„Review”: – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

„Newsletter”: – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei: 1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice 2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul) 3) Termenii si Conditiile generale de vanzare Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 3 – VALABILIATE

 

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

 

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

 

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului (titlul, numele, preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4.3 Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

Articolul 6 – CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

 

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 7 – TERMENE PENALITATI

 

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

Articolul 8 – FACTURARE – PLATI

 

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Conform codului fiscal valabil din 01.01.07 semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie.

Articolul 9- RISCURI SI RESPONSABILITATI

 

9.1 Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile catre Cumparator si asigura un termen de 48 ore sau in mod exceptional 96 ore de la modificarea statusului comenzii, status care se poate consulta in contul personal creat de Cumparator pe site-urile anterior mentionate. In conditii exceptionale (meteorologice, starea drumurilor, accidente, etc), Vanzatorul va informa Cumparatorul despre intarzierea survenita si va furniza un termen estimat de livrare. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzierea livrarii (de 48h lucratoare din ziua livrarii) comenzilor din cauza firmelor de curierat.

9.2 Transport

Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

Articolul 10 – ACCEPTARE

 

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 (Ordonanța Guvernului 34/2014 este intrata in vigoare pe fondul unor modificari la nivelul Uniunii Europene si abroga vechea ordonanta 130/2000, care prevedea dreptul de retur în 10 zile lucratoare, si-l inlocuieste cu drept de retur în 14 zile calendaristice.)„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului” privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 14 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Sc REBNIK TOTAL GRUP Srl nu accepta retururi de la persoane Juridice !

Produsele neconforme (diferit fata de specificatiile si fotografiile de pe site) se trimit retur cu plata transportului la noi (SC REBNIK TOTAL GRUP SRL) prin aceeasi metoda prin care ati primit coletul. Daca produsul sau produsele au fost trimise retur prin alte metode, contravaloarea transportului va fi suportata de catre Cumparator.

Produsele deteriorate (colete/produse ce prezinta deteriorari, crapaturi, piese lipsa) trebuiesc anuntate numai in scris in maxim 12 ore de la momentul primirii coletului.

Contravaloarea produselor sau produsului care se doreste a fi returnat (produse defecte, neconforme, cu defecte, nedorite) nu se poate efectua (in contul bancar al clientului sau mandat postal) pana ce societatea SC REBNIK TOTAL GRUP SRL nu le primeste fizic de la client.

Articolul 11 – GARANTII

 

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru a perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție. Daca, in momentul recepției, Cumparatorul constata lipsa certificatului de garanție a produsului, este rugat sa anunte acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email produsegsm@gmail.com

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare !

Solicitarile pentru produsele cu defecte (defect din fabricatie, piese lipsa, garantii, retur produs defect) se trimit doar in scris (si nu telefonic) pe adresa de email sau direct din pagina in sectiunea “Formular de retur”.

Termenul de Garantie al produselor este precizat pe pagina produsului cu precizarea „Garantie:”. Daca acest termen nu este precizat atunci produsul va avea garantia de 24 luni. Termenul de garantie este specificat  si in certificatul de garantie primit la livrarea produsului.

Pentru a beneficia de garantie in cazul anumitor produse din categoria acumulatori, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un Service GSM care va elibera un bon de service sau certificat sau fisa de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service. Inainte de montare, produsul trebuie testat pentru verificarea functionalilitatii si compatibilitatii acestuia pe componenta GSM.

Articolul 12 – TRANSFERUL PROPRIETATII

 

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, aceste nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 13 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

 

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 14 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 15 – INCALCARE – TERMINARE

 

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 16 – FORTA MAJORA

 

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 17 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 20 – PRETURILE SI VALABILITATEA OFERTEI

Preturile afisate pe site-ul www.produsegsm.ro, sunt actualizate in timp real, si pot suporta modificari in functie de fluctuatia cursului valutar al EUR. Preturile afisate sunt preturile finale, SC REBNIK TOTAL GRUP SRL NEFIIND PLATITOARE DE TVA. Preturile afisate pot fi modificate fara notificare prealabila.

Daca se va depista un pret gresit si/sau derizoriu clientul are obligatia de a contacta firma SC REBNIL TOTAL GRUP SRL la numerele de telefon din pagina de contact sau la adresa de email din pagina de contact, pentru a anunta aceste greseli si nu va plasa comenzi pentru acestea pana la remediere. Comenzile plasate pentru produse cu preturi gresite si /sau derizorii vor fi anulate si nu vor fi expediate, iar daca comanda a fost achitata contravaloarea comenzii va fi returnata in contul dumneavoastra.

SC REBNIK TOTAL GRUP SRL, NU ESTE PLATITOARE DE TVA, PRIN URMARE PRETURILE AFISATE SUNT CELE FINALE.

Articolul 21 – LIVRAREA

 

Livrarea produselor se va face contra cost, si este posibila pe intreg teritoriul tarii.

Modalitatile de livrare sunt prin curier rapid(livrarea pana la usa clientului) sau Posta Romana. In cazul in care  client nu poate fi contactat telefonic pentru livrarea comenzii de catre curier atunci coletul va fi programat in urmatoarea zi lucratoare pentru o noua livrare.

Comenzile plasate dupa orele 16, in afara programului de lucru sau in zilele de sarbatori legale vor fi prelucrate si expediate in urmatoarea zi lucratoare.

In cazul clientilor care nu au ridicat comenzile cu plata ramburs, mentionam  ca  urmatoarele comenzi plasate  vor fi  exclusiv cu plata in avans.